Petr Günther

03.03.2014 17:30

Narodil jsem se 19.2.1966. Vystudoval jsem SOU v Praze 8, obor číšník. V současnosti patnáctým rokem pracuji u společnosti AVE, odpadkové hospodářství v technických službách.

 

Politice se aktivně věnuji od 10.4.2012, kdy jsem se stal členem DSSS. Moje nacionální smýšlení a přesvědčení mě spolehlivě zavedlo do jejích řad, kde v současnosti zastávám funkci místopředsedy pražské DSSS. Miluji zemi ve které jsem se narodil a kde je můj domov. Jsem vlastenec a hrdý Čech.

Bydlím na Žižkově, takže mohu z první ruky pozorovat různé sociálně patologické problémy s nepřizpůsobivými spoluobčany. Jednou z mých priorit je snaha o vytvoření bezpečného prostředí nejen na Žižkově.

 

Svůj volný čas věnuji rodině, práci pro stranu a svým koníčkům. Zajímám se o historii, současné politické dění a kulturu.

 

Nelíbí se mi současná politická situace, a proto se budu vždy politicky angažovat a usilovat o právo a spravedlnost pro všechny slušné Čechy.

 

kontakt: guntherdsss@gmail.com

 

Fotogalerie: (ZDE)